2021 februárjában jelent meg a Tinta Könyvkiadó gondozásában Molnár Csikós Lászlónak Újabb divatszavak című könyve.
A kiadvány azt dokumentálja, hogy a nyelvben folyamatos az újulás. A kötet megpróbálja feltárni azokat a törvényszerűségeket, amelyek szerint a magyar nyelvben új szavak keletkeznek, idegenek honosodnak meg, régi szavak újulnak meg, telítődnek új tartalommal a nyelvhasználatban. Az Újabb divatszavak című könyv a szerzőnek a vajdasági Magyar Szó napilap Szófigyelő című rovatában megjelent cikkeiből 2009-ben Divatszavak címmel a Tinta Könyvkiadóban megjelent válogatását követi. Az újdonság varázsa továbbra is elbűvöli a beszélőket, ezért 200 azóta felbukkant divatszót gyűjtött össze a szerző, és olvasmányos stílusban megírt szócikkekben magyarázza meg őket. Megtalálhatók köztük főnevek (énmárka, lakájmédia, szelfibot), igék (arcoskodik, kockul, lájkol, széttrollkod), melléknevek (fordulékony, fürödhető, kafajó, lájtos), számnevek (nulladik), határozószók (agyon-vissza, mizu, seperc) vagy épp ikerszó (izé-mizé). A szavak használatát sajtótermékekből és internetes forrásokból idézett példamondatokkal illusztrálja, így jelentésárnyalataik is jól elkülöníthetők. Az analógiával létrejött szavak esetében a hasonló felépítésűeket is feltünteti. A szótári részt 267 szót tartalmazó szómutató egészíti ki.